Logo
Logo

Aplikacja do zarządzania narzędziami ogrodniczymi | STIHL CONNECTED

Ile to razy łapiemy się na tym, że zapomnieliśmy o przeglądzie technicznym samochodu, choć mamy tylko jeden! A przecież każde urządzenie napędzane silnikiem: czy to elektrycznym, czy spalinowym powinno być regularnie poddane serwisowi. Co zrobić, aby posiadane przez nas urządzenia do pielęgnacji zieleni zawsze były „w formie”? To prostsze niż myślisz, dzięki mobilnej innowacji firmy STIHL.

Jesteś użytkownikiem urządzeń ogrodowych? Pasjonujesz się nowoczesną techniką? Specjalnie dla Ciebie opracowaliśmy nowoczesny system STIHL CONNECTED. To rodzaj współczesnego sztabu dowodzenia, który umożliwia bezpłatne monitorowanie własnych urządzeń (system współpracuje także z urządzeniami innych marek) i zarządzanie nimi z bliska lub z każdego miejsca na Ziemi. 

STIHL CONNECTED umożliwia właściwe i ekonomiczne wykorzystanie maszyny, a także analizowanie wykonanych przez nią zadań w ciągu dnia, miesiąca, roku. W ten sposób minimalizujemy koszty eksploatacji i unikamy niepotrzebnych napraw, wynikających z przekraczania sugerowanych przez producenta terminów wykonania przeglądów serwisowych. Nie jesteśmy narażeni na przykre niespodzianki i oszczędzamy swój czas Nie trzeba robić notatek i zakładać grubych skoroszytów: STIHL CONNECTED zapamiętuje czas pracy urządzenia i dzięki temu możliwe jest przeprowadzenie przeglądu serwisowego, czy wymiana oleju we właściwym czasie.

Ma wiele przydatnych funkcji – w chmurze systemu można nawet zapisywać dokumenty dotyczące zakupu i historii urządzenia. Właściciel maszyny otrzymuje indywidualne konto, na którym te dane są przechowywane i są do jego wglądu w każdej chwili. Dlatego warto korzystać ze wsparcia jakie daje STIHL CONNECTED, niezależnie czy zarządzasz profesjonalnie całą flotą urządzeń, czy używasz produktu marki STIHL sporadycznie, dbając o swój sad, ogród czy otoczenie domu.

ZALETY systemu STIHL Connected
⬤ analiza zebranych danych usprawniająca codzienną pracę urządzeń, dzięki której możliwe jest efektywne zarządzanie flotą urządzeń oraz pracą ich użytkowników,
⬤ funkcje planowania okresowych serwisowań sprzętów dzięki sygnalizowaniu z wyprzedzeniem zbliżającego się terminu przeglądu,
⬤ funkcja umawiania wizyty w specjalistycznym serwisie STIHL, która umożliwia również przesłanie wszystkich danych dotyczących serwisowanych narzędzi, dzięki czemu diler STIHL może zaplanować zakres prac i ewentualnie zamówić niezbędne części zamienne, skracając do minimum czas konserwacji i związanego z nią przestoju urządzenia,
⬤ wspieranie użytkowników poprzez udzielając wskazówek dotyczących konserwacji urządzenia i upraszczając komunikację z Autoryzowanym Dealerem STIHL i pomoc w śledzeniu projektów prowadzonych we własnym ogrodzie.

Czy jest system STIHL CONNECTED?

STIHL connected to system oparty na chmurze składający się ze STIHL Smart Connectora i oprogramowania, takiego jak aplikacja STIHL connected i portal STIHL connected. Chmura STIHL Cloud jest internetowym centrum danych umożliwiającym dostęp do danych. Dane urządzenia przechowywane w chmurze STIHL dostępne są poprzez aplikację STIHL connected i portal STIHL connected.

STIHL SMART CONNECTOR

To rodzaj zasilanego baterią miniaturowego nadajnika, który po przytwierdzeniu do pilarki, kosy mechanicznej czy kosiarki przesyła informacje o czasie i parametrach pracy urządzenia poprzez połączenie bluetooth do smartfonu, na którym musi znajdować się wcześniej pobrana aplikacja.

APLIKACJA STIHL CONNECTED

Udostępniona do pobrania na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS to łącznik między nadajnikiem danych STIHL SMART CONNECTOR i znajdującą się w chmurze bazą, czyli portalem STIHL CONNECT PRO, gdzie informacje dotyczące użytkowania maszyn są magazynowane i poddawane analizie. Dane te można również przeglądać bezpośrednio z poziomu aplikacji na własnym smartfonie.

PORTAL STIHL CONNECT PRO

To swoiste centrum monitorowania pracy urządzeń STIHL, w którym zebrane dane poddawane są analizie. Tu można zasięgnąć informacji o czasie pracy dowolnego urządzenia i planowanych rutynowych przeglądach oraz czynnościach serwisowych, by w razie potrzeby zaplanować wizytę w serwisie. Na podstawie danych GPS uzyskanych ze smartfonu można sprawdzić też lokalizację urządzeń. Portal znajduje się na https://connect.stihl.com. Należy się tam zarejestrować i założyć konto użytkownika – jest to bezpłatne.

 

 

Polecamy system STIHL CONNECTED jako rodzaj współczesnego sztabu dowodzenia, który umożliwia bezpłatne monitorowanie własnych urządzeń (system współpracuje także z urządzeniami innych marek) i zarządzanie nimi z bliska lub z każdego miejsca na Ziemi. Zajrzymy do zapisanej historii własnej maszyny, sprawdźmy jego bieżącą pracę i potrzeby serwisowe. Bądźmy z nią w kontakcie. Bądźmy STIHL CONNECTED.


Kliknij poniżej, aby pobrać aplikację lub przejść do portalu STIHL connected:

 

Artykuł powstał we współpracy z marką STIHL.
Więcej porad i narzędzi ogrodniczych znajdziesz na: www.stihl.pl

Tagi