Logo
Logo

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych Special DAYS 2016 przyciągnęły tłumy zwiedzających zarówno profesjonalistów z branży, jak i hobbystów. Łącznie z ekspozycją targów oraz organizowanych w tym samym czasie Targów GARDENIA zapoznało się 25 tys. osób

SPECIAL DAYS stanowiła gratkę dla profesjonalistów prezentując w jednym miejscu ogromny wybór dekoracji okazjonalnych i świątecznych oraz artykułów florystycznych, które z powodzeniem znajdą się na półkach galerii homingowych, centrów ogrodniczych i kwiaciarń. Jednocześnie bogactwo ozdób, kwiatów, świec to kopalnia pomysłów dla wszystkich, którzy cenią sobie dobry styl.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

Biznes

Targi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców z branży dekoracyjnej i florystycznej. Oferta targów Special DAYS stworzyła też okazję dla szerokiej publiczności do poznania nowych trendów, ciekawych rozwiązań i zainspirowania się.

Z organizacji wydarzenia zadowoleni byli nie tylko odwiedzający, ale również i wystawcy, dla których impreza była okazją do pozyskania nowych klientów.

- Jesteśmy zadowoleni z targów. Bierzemy w nich udział czwarty rok z rzędu. Jest to dla nas opłacalna inwestycja, gdyby tak nie było nie pojawialibyśmy się tu. Zawsze jest sporo nowych klientów, pojawiają się też nasi stali partnerzy – mówi Andrzej Jaroma, Dyrektor TRUST TEX

- Wystawiamy się trzeci raz na targach Special DAYS. Odbieramy to wydarzenia bardzo pozytywnie. Z roku na rok jest lepiej. Odwiedzają nas nasi klienci, których pozyskaliśmy tu w Poznaniu 3 lata temu, pojawiają się również nowi – podkreśla Hanna Hulim, Key Account Manager w firmie Projekt-Dekor.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

- Jesteśmy zadowoleni z targów. Głównie zależy nam na poznaniu nowych klientów. Nasi stali partnerzy odwiedzają nas co roku, a tu mamy możliwość pozyskania nowych odbiorców naszych usług. Udział w targach jest zawsze formą dodatkowej promocji – przekonuje Marek Korbik, JUCCA

- Jakość zwiedzających, rozmowy na wysokim poziomie kwalifikacji i konkretne zapytania ofertowe – to kierunek i przyszłość branży – mówi Joanna Mizerska, dyrektor projektu.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

Wiedza

Obok ciekawej ekspozycji wystawców, ważnym filarem targów jest bogaty w merytoryczne pokazy i seminaria program wydarzeń. Tegoroczne edycja rozkwitała wręcz pokazami florystycznymi. Przez trzy dni na scenie pojawiali się wysokiej klasy floryści, którzy dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem m.in. Stowarzyszenie Florystów Polskich, Szkoła Florystyczna Małgorzaty Niskiej czy przedstawiciele firmy Plastiflora i Florima. W swoich pokazach prezentowali najnowsze trendy, nowe odmiany kwiatów oraz pokazywali odważne połączenia i stylizacje. Była to znakomita okazja dla przedstawicieli branży by poszerzyć wiedzę i umiejętności oraz zebrać informację o potrzebnym asortymencie, w który należy wyposażyć kwiaciarnie i hurtownie florystyczne.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

Z pewnością najważniejszym wydarzeniem targów były w tym roku IX Międzynarodowe Mistrzostwa Florystyczne Polski organizowane przez Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa. Dla polskich i zagranicznych florystów Mistrzostwa były okazją do zaprezentowania umiejętności i kreatywności w interpretacji tematów m.in. kompozycji o tematyce Henryk Wieniawski – poeta skrzypiec, stół dla wielbicieli muzyki inspirowany "Fantazją faustowską" oraz tradycyjnie już bukietu ślubnego. Po trzech dniach zmagań zwycięzcą w kategorii seniorów został Łukasz Wierzbiński, a Międzynarodowym Mistrzem Polski juniorów Kamil Leszek Lutostański. Dla obu Panów wygrana jest przepustką do udziału w mistrzostwach Florystycznych Europy.

Mistrzostwom towarzyszył również Konkurs dla Kwiaciarń. Podobnie jak i w przypadku poprzedniego konkursu i tym razem uczestnicy musieli zmierzyć się interpretacją 2 tematów: Bukiet dla Wirtuoza i Kompozycja w naczyniu inspirowana muzyką Henryka Wieniawskiego. Zwycięzcą w pierwszej kategorii została Izabela Brzoskowska, w drugiej Michał Nica.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

W sobotę atrakcją dla szerokiej publiczności był niewątpliwie pokaz Floral Academy z udziałem Piotra Sekundy i Zygmunta Sieradzana oraz inspirująca i prowadzona z dużym poczuciem humoru Bitwa Florystyczna zorganizowana przez firmę Euroflorist.

Lutowe targi dostarczyły również sporej dawki fachowej wiedzy na temat prowadzenia własnego biznesu, walki o klienta i zwiększenia sprzedaży, którą podzielili się specjaliści współpracujący z portalem ForumKwiatowe.pl oraz dr Marek Borowiński, ekspert z zakresu Visual Merchandisingu.

Podsumowanie targów SPECIAL DAYS 2016

Kolejna edycja Targów Przedmiotów Świątecznych i Okazjonalnych SPECIAL DAYS odbędzie się w 2017 roku.